Pictures of you, pictures of me

En samling nostalgibilder såhär på måndagskvällen.
 
Jag är ledig de flesta måndagar den här terminen, så idag struntade jag i universitetet och pluggade knappt alls. Istället fick det bli en tur på löpbandet, en lååång runda på stan och ett pass i funktionell träning på gymmet. Som en andra söndag ungefär, himla praktiskt! Speciellt eftersom jag sov bort hela min söndag (vaknade tjugo i ett!!) efter att ha gått och lagt mig halv fem på morgonen. Är det ett tecken på ålder tro? Förut har jag alltid vaknat senast tio, oavsett när jag gick och la mig natten innan.
 
Trots att veckan knappt har börjat för mig ser jag redan fram emot helgen. På fredag har jag hört ryktas om fransk middag med någon typ av chokladbakelse till efterrätt, låter helbra i mina öron. Och på lördag blir det förhoppningsvis ett besök i Oxford. Men innan dess ska jag väl hinna med något vettigt också. Bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar lyssna på min föreläsning i konstruktionsmaterial imorgon. Godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha jag satt jättelänge och funderade på vem det var bredvid Julia på bilden längst ner till höger... kul att jag inte ens känner igen mig själv :)

Svar: Hahaha, du är ju inte ens olik dig själv från bilden (bortsett från marängögonen då) :P
Annie

2013-02-05 @ 09:42:22
URL: http://justlikelinnea.blogg.se
Postat av: Jessica

Väldigt snygga ögon!! :D vad mysiga bilder:) måste ta fler när du kommer hem :)

Svar: Det lär vi helt klart göra! Jag är ju van nu att alltid ha kameran i högsta hugg ;)
Annie

2013-02-05 @ 10:08:08
Postat av: Julia

hahahah kan inte sluta skratta! BÄSTA kollaget i HELA världen. fint det blev med svarta sidor på bloggen btw :) <3

Svar: Inte så svårt när det bara är bilder på en massa bra människor ;) <3
Man tackar!
Annie

2013-02-05 @ 12:42:55
URL: http://imageandwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback