Procrastination

Just nu håller jag på att skriva en rapport om gasturbiner i min kurs i termodynamik. Det är till och med tråkigare än vad det låter, så för att undvika den en stund till tänkte jag visa lite bilder som jag tog i Brighton för några veckor sedan.
 
Vi klev av tåget vid lunchtid och hittade den perfekta restaurangen nästan på en gång.
Det var organisk buffé, ät så mycket du vill för 65 kronor. För min del blev det sötpotatis, nya favoritmaten!
Brighton är mest känt för palatset och stranden. Kan inte påstå att någon av platserna direkt föll mig i smaken.
Däremot älskade jag resten av staden och kommer definitivt att åka tillbaka. Kan tänka mig att det är jobbigt många turister på besök under sommarmånaderna dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback