Hallådär!

Här har det ju varit tomt ett tag, mest kanske för att jag har varit upptagen med att plugga varje vaken sekund. Och när jag inte har pluggat så har jag njutit av solen i någon av grannträdgårdarna, ätit färska jordgubbar, åkt till London, spelat många våldsamma omgångar av Jungle Speed, blivit bjuden på middagar och lärt mig att i Frankrike tar man med sig spisen när man flyttar (hur konstigt är inte det??). 
 
Fast nu är tentorna så nära att jag går efter något slags plugga-äta-träna-sova-schema. Jag insåg att en vanlig tentavecka i Linköping omfattar ungefär 15 hp och nu ska jag bli examinerad på 40 hp på 11 dagar. Då känns det inte så konstigt att jag är lite stressad..
 
Nu tar jag i alla fall en paus från mitt pluggmarathon för att visa några mobilbilder från den senaste tiden.
 
1 Jag hade bullbakarskola med några av mina kompisar och jag kan inte ens beskriva hur nöjda de var efteråt. 2 För några veckor sedan när det äntligen började bli grönt i parken. 3 Förra veckan åkte jag till London för att träffa Oscar. 4 En kväll blev det hamburgare och sötpotatispommes på Giraffe. Sötpotatis måste ju vara något av det godaste som finns!
5 Jag mötte en stressad Oscar på King's Cross. Ganska befogat eftersom han hann i tid till planet med cirka en sekunds marginal. 6 Man skulle inte vilja bo på Portabello Road, fatta att ha såhär mycket folk utanför dörren varje lördag. 7 Ben's cookies gör de godaste jordnötssmörskakorna någonsin. 8 Och så mitt favoritgrafitti som jag måste beundra lite varje gång jag går på långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback