I'm going home

De senaste kvällarna har jag struntat i att plugga för att istället göra långkok på tjeckisk gulasch, gå på restaurang tillsammans med hyresvärden och mina fina grannar samt byta till mig bilder från året som gått. Idag ägnade jag eftermiddagen åt att baka kanelbullar och kladdkaka som jag sedan bjöd mina vänner på för att säga hej då.
 
Det här är alltså min sista kväll i Southampton och om drygt sex timmar rullar bussen mot Heathrow. Om mindre än tjugofyra timmar kommer jag att befinna mig i Karlskoga igen för första gången på fem månader. Just nu känns det helt absurt, men det kanske blir bättre när jag väl kommer hem.
 
Tiden här har verkligen flugit förbi och på ett sätt känns det som att jag alldeles nyss flyttade in i mitt radhus på Broadlands Road. Det går inte att förklara hur mycket jag kommer att sakna det här livet, så jag ger mig inte in på det utan nöjer mig med att konstatera att mitt Erasmusår har varit så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat ana.

Kommentarer
Postat av: Julia

Förstår att du kommer längta tillbaka supermycket! Vi får se till att göra massa kul i sommar så ska du nog klara dig här också ska du se <3

2013-05-29 @ 09:51:40
URL: http://imageandwords.blogg.se
Postat av: Ylwa

Du är så välkommen hem igen! Förstår att det åter igen blir ett nytt liv att leva över sommaren och sedan ännu ett i Linköping. Njut nu av sommaren!

2013-06-13 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback