London

Förrförra helgen (var det verkligen så nyligen?) åkte jag som sagt till London för att träffa Oscar. Jag har ju varit i London ganska många gånger nu, så många turistattraktioner har jag redan besökt flera gånger om. Harry Potter studios hade jag dock inte varit på, så dit åkte vi. Jag tyckte det var superhäftigt att få kolla in Dumblesdores kontor, The Diagon Alley och Privet Drive samt smaka på butter beer, smånördig som jag är. 
 
I övrigt hade vi inget speciellt för oss, utan njöt mest av ledigheten. Det blev såklart en del shopping på Oxford Street, trots att jag i vanliga fall brukar försöka undvika den fullsmockade gatan. Jag hittade två gigantiska organiska matbutiker och var som i sjunde himlen bland alla raw cheesecake-desserter och naturella nötter. Turligt nog insåg jag ju att jag snart skulle åka hem och alltså inte skulle ha möjlighet att göra av med en hel burk kokosolja, annars hade jag nog kunnat handla en hel del! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Finns en hel hylla med raw på Hemköp nu, så du kan allt komma hem :D

Svar: Åh, det ska jag kolla in när jag kommer till Linköping :D
Annie

2013-05-28 @ 22:10:26
URL: http://imageandwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback